joi, 16 august 2012

Reprosuri matinale

Scuza-ma dar tu unde ai fost tot timpul asta?
Unde ai fost cand noptile ma invarteam fara liniste in casa de una singura in loc sa ma calmezi chemandu-ma in pat langa tine?
Unde erai cand s-au spart tevile de la apa si nu stiam ce sa le fac in loc sa fii acolo sa le repari?
Unde erai cand eu desenam cai verzi pe pereti in loc sa vii sa-mi spui ca ar trebui sa ma rezum la o panza?
Unde erai cand eu plangeam inebunita sub dus in loc sa vii sa ma bagi in prosop?
Unde erai cand nu puteam sa mut mobila sa fii acolo si sa-mi spui ca sta bine unde e?
Unde erai cand aveam emotii si imi era teama in loc sa fii tu cel care ma incurajeaza?
Unde erai cand am cazut in loc sa fii tu cel care ma ridica?
Unde erai cand nu puteam vorbi cu nimeni in loc sa fii tu cel  care ma asculta?
Unde erai cand puneam mana pe telefon sa te sun si il puneam linistita la loc?
Unde erai cand vroiam sa rad si tu nu erai sa iti povestesc?
Unde erai cand o luam razna sa ma potolesti?
Unde erai cand eram dezamagita si tu sa fii umarul meu?
Unde erai cand imi doream sa iesim in oras sa dansam?
Unde erai toate noptile alea in care trebuia sa fii langa mine?
Unde erai cand aveam nevoie de mangaierea ta, de imbratisarea ta,de cuvintele tale de tine?
Oriunde dracu erai acolo sa ramai de acuma ca am invatat sa le fac singura pe toate!  nu te mai vreau in viata mea!

Desi inima mea ar fugi nebuna, asa cum iti doreai ratiunea primeaza si iti spune ca nu meriti sa ma vezi, sa ma auzi, sa ma atingi!
Nu imi poti da nici zilele nici noptile inapoi, nici macar una din ele, nu imi poti usca lacrimile care mi-au curs, nu imi poti da nimic decat rusine si durere si pe astea ei bine eu refuz sa le iau cu mine!
O sa iau totusi clipele frumoase pe care le pot savura la o tigara scurta cat sa-mi trezeasca un zambet pe fata asta invechita de timp!

Niciun comentariu: