luni, 13 august 2012

Competente personale

..Si a trecut ceva timp de cand n-am mai asternut un gand...
Miroase a rufe curate si a cartofi pai in noul oras..in rest e neschimbat...aceleasi lumini aceeasi singuratate, aceeasi muzica, aceeasi eu, o alta casa, mai multi vecini prin geamul carora sa ma uit pierduta.
Mereu am avut obiceiul asta prost de a ma uita pe geamul altora sa vad cum traiesc ei.. cum si ei se uita in serile astea fierbinti de vara la geamul meu sa vada cum traiesc eu, mereu am zis ca ne tinem companie la cate o tigara.

Nou e faptul ca invat sa rad, sa ma ridic din golul in care m-am lasat sa cad, imi dau curaj zilele colorate pe care le-am trait deja si ma fac sa zambesc din inima, ma incurajeaza enorm sa fac lucrurile mai bine.

A fost o vreme... cand orice rau pe care l-as fi facut era nimic in comparatie cu celelalte pe care le facusem deja, cand purtam lentile roz, parul rosu, fuste scandalos de scurte si decolteuri prea largi...ei bine azi nu mai port nimic decat pe mine.

A fost un timp cand aveam timp sa insir sentimente pe pereti si azi am timp, dar le vizualizez in minte si ma pierd in ele fara sa le mai arat nimanui.

A fost un timp cand mi-am dorit cu disperare sa iubesc si sa modelez si azi imi doresc, dar nu mai vreau sa modelez pe nimeni, iau oamenii cum vin ii las cum ii gasesc, invat sa nu mai prind radacini acolo unde nu isi are rostul sa o fac.

A fost o perioada cand imi faceam planuri e neschimbata perioada aia..

Om..te vad, te miros, te ating cu ochii, iti dau totul,te las sa iei ce poti, imi pare rau om, imi pare rau ca nu ma pot dizolva in tine, imi pare rau ca nu suntem la fel, nu ne mulam ca doua copii identice, imi pare rau ca nu poti lua tot, ca nu ai puterea sa-mi stapanesti mintea, nici eu tie om. 
Rata oamenilor morti de inima franta e de 2% din totalul populatiei,credeam sa fie mai mare... se pare ca nu, iarta-ma om! Sunt o Eva intre alte Eve nimic mai mult, cu corpul asta care s-a convertit in rau, stiu ca florile desenate in noi noi vor reinflori razand asa va fi...

Ce pot sa fac acum decat..
 ...sa raman o ratacita cu laptele in fata, cu tigara arzand langa mine, adormind cand pot, visand cat vreau, ce vreau, detestand trezirea brusca si agitata, traiesc in vise, am invatat sa spun nu, sa fac selectie, sa depasesc, sa uit, sa tin minte, sa iubesc sincer...toate astea le-as incadra cu succes la competente personale...

2 comentarii:

Anonim spunea...

dupa viziunea mea credeam ca ti.ai pierdut mintiile :))chiar a trecut ceva timp !!

Vee spunea...

:))nu...am dat cu banul si se pare ca nici de data asta nu..